ازدواج با مردان اشتباه| با این مردان ازدواج نکنید

نوشته شده برای at 5:04 ب.ظ
321 0

ازدواج با چه مردانی اشتباه می باشد؟ چطور می توان مردان خطرناک برای ازدواج را تشخیص داد؟ ازدواج موفق بسیار مهم است و نقش بسیار مهمی در آرامش ذهنی و آسودگی فرد دارد، برای این که افراد نامناسب در امر ازدواج را بشناسید باید معیارهایی برای انتخاب همسر آینده تان در نظر بگیرید تا بتوانید انتخاب درستی در امر ازدواج داشته باشید.

در صورتی که به دنبال زندگی مشترک و موفقی هستید بدون یافتن مرد مناسب و مطمئن به هدف تان نخواهید رسید و نخواهید توانست آرامش و آسودگی در زندگی را تجربه کنید در صورتی که در شناخت مرد ایده آل خود دچار مشکل شده اید مقاله رو مورد مطالعه قرار دهید  در این مقاله مردهایی که ازدواج کردن با آن ها ریسک بسیاری دارد بیان شده است و در صورتی که با این مردها ازدواج کنید ممکن است به اشتباهی بزرگ در زندگی شما تبدیل شود. در این شرایط می توانید به مشاوره قبل از ازدواج مراجعه کنید تا راهنمایی های لازم را انجام دهد و در این خصوص به شما کمک کند.

ازدواج با چه مردانی اشتباه است، مفهوم ازدواج

ازدواج امری بسیار مهم می باشد و در صورتی که در انتخاب همسر دقت کافی نداشته باشید با شرایط سختی رو به رو خواهید شد که مدیریت کردن آن دشوار می باشد، زیرا در ازدواج جسم، روح و روان زن و مرد با یکدیگر به اشتراک گذاشته می شود و به همین دلیل باید برای ادامه مسیر زندگی با قدرتی بیش تر و کامل تر در کنار یکدیگر باشید و این مسیر را طی کنید و باید قبل از هر چیزی انگیزه و هدف خود را در امر ازدواج مشخص کنید تا بتوانید تصمیم درستی در این خصوص بگیرید.

با این مردان ازدواج نکنید

در ادامه این مقاله ازدواج با مردانی که ریسک بسیاری دارد و برای زندگی مشترک مناسب نیستند بیان شده است زیرا ازدواج با این مردان عاقبت خوشی ندارد.

1. مردی که با شما صادق نیست

یکی از شرایط اصلی در ازدواج صادق بودن با همسر می باشد زیرا ازدواج به معنی اشتراک گذاشتن همه چیز زن و مرد با یکدیگر است و در صورتی که دروغ و پنهان کاری صورت گیرد زندگی مشترک آن ها با مشکلاتی رو به رو می شود و دروغ و پنهان کاری نقطه مقابل صداقت و روراستی هستند.

2. ازدواج با چه مردانی اشتباه است، مردی که خسیس است

مرد خسیس به کسی می گویند که کم تر از توانایی خود برای شاد کردن اعضای خانواده و همسرش تلاش می کند و خرجی برای آن ها انجام نمی دهد، به همین دلیل باید در رابطه با مردان خسیس احتیاط لازم را انجام دهید و سعی کنید مرد خسیس با مردی که وضع مادی خوبی ندارد تشخیص دهید، البته باید در رابطه با مردان ولخرج نیز احتیاط داشته باشید زیرا آن ها هم به طریقی باعث به وجود آمدن تنش در زندگی مشترک می شوند و مشکلاتی را به وجود می آورند.

3. مردی که با شغل خود ازدواج کرده است

این مردان به شغل شان بسیار اهمیت می دهند و از مصاحبت و هم نشینی با همسرشان می گذرند تا به کار خود برسند. ازدواج با این مردان ممکن است امتیازهای اقتصادی به همراه داشته باشد و از نظر مادی زندگی خوبی داشته باشند اما شرط لازم جهت بهره مندی مفید از شرایط خوب اقتصادی یعنی آرامش خاطر و روان را به همراه نخواهند داشت و در زندگی به همسرشان توجه نمی کنند.

4. مردی که هنوز به پدر و مادر خود وابسته است

مردانی برای ازدواج مناسب هستند که میزان استانداردی از استقلال شخصیتی از خانواده داشته باشند در صورتی که آن ها به خانواده خود وابسته باشند و از نظر عاطفی وابستگی آن ها شدید و غیر طبیعی باشد به طور غیرمستقیم ازدواج با خانواده این افراد را به همراه خواهد داشت و به طور ساده تر ازدواج به این افراد به معنی ازدواج با پدر و مادر او می باشد.

به راحتی می توان متوجه شد که همسر آینده تان تا چه اندازه به والدین خود وابسته است. برای این کار کافی است به رفتارهای او و صحبت های او در مورد آینده توجه کنید تا متوجه شوید که تا چه میزان والدین او در زندگی شما حضور خواهند داشت.

البته توجه کنید که نباید انتظار داشته باشید همسرتان والدین خود را فراموش کند یا ارتباط خود را با آن ها قطع کند.

5. ازدواج با چه مردانی اشتباه است، مردی که حال کار کردن ندارد!

یکی از جنبه های بسیار مهم برای تشکیل خانواده، فراهم کردن استقلال مالی و اقتصادی برای خانواده می باشد، برای تشخیص دادن این مسئله که به عهده چه کسی می باشد، به عرف جامعه بستگی دارد در بعضی از مواقع این وظیفه مرد خانواده می باشد و در بعضی از مواقع به عهده زن و مرد خانواده می باشد و در کنار یکدیگر و با هم برای حل مسائل اقتصادی تلاش می کنند.

در صورتی که می خواهید بعد از ازدواج خانه دار باشید و در طول زندگی مشترک به خانه داری بپردازید با مردی ازدواج کنید که تلاش لازم برای بهبود شرایط اقتصادی خانواده را انجام دهد تا ازدواج موفق و شادی داشته باشید.

6. مردی که غیر اجتماعی و گوشه گیر است

تعامل با اجتماع و افراد بسیار مهم است و از نیازهای هر انسانی می باشد زیرا انسان یک موجود اجتماعی است و تمایل دارد با دیگران در ارتباط باشد و در صورتی که همسر شما غیر اجتماعی و منزوی باشد بر روی ذهن و روان شما تاثیر می گذارد و در صورت ازدواج با این چنین مردی، احساس افسردگی و پریشان حالی به شما دست می دهد و شما و همسرتان فردی منزوی و گوشه گیر می شوید.

7. ازدواج با چه مردانی اشتباه است: مردی که بیش از حد رفیق باز است

داشتن دوست خوب نعمت است و هیچ کس نمی تواند این قضیه را منکر شود و هم چنین مردها هم از این قضیه مستثنی نیستند و به دوستان خوب نیاز دارند اما در صورتی که معاشرت آن ها از حد استاندارد بگذرد و تبدیل به رفیق بازی شود عواقب منفی بسیاری به همراه خواهد داشت.

در امر ازدواج سعی کنید مردی را برای ازدواج انتخاب کنید که در موقعیت های خاص شما به عنوان همسر او نقش مهم تر و با ارزش تری نسبت به دوستانش داشته باشید و این مسئله را برای او روشن کنید که وقت او تنها به خودش تعلق ندارد و باید برای شما هم وقت بگذارد و تمام وقت و زندگی خود را با شما به اشتراک بگذارد.

8. مردی که نسبت به شما تعهد عاطفی و اخلاقی ندارد

مردی که نسبت به احساسات شما بی تفاوت است نسبت به حضور شما در زندگی احترامی قائل نمی باشد و به همین دلیل گزینه مناسبی برای ازدواج نمی باشد، این مردان احتمال خیانت شان بسیار زیاد است .

مردانی به سمت خیانت نمی روند که از طرف همسرشان احترام و عشق دریافت می کنند و به یکدیگر توجه داشته باشند و در صورتی که احترام و عشق در مردها وجود نداشته باشد به راحتی می توانند به همسرشان خیانت کنند.

توجه داشته باشید که انتخاب همسر مهم ترین امر در زندگی می باشد به همین دلیل در خصوص این موضوع دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید یک ازدواج موفق داشته باشید در این شرایط می توانید از مشاوره قبل از ازدواج کمک بگیرید تا ازدواج بهتری داشته باشید.

مرکز مشاوره روانشناسی ستاره ایرانیان

ازدواج یک مسئله بسیار پیچیده می باشد و بر روی تمام ابعاد زندگی فرد تاثیر می گذارد به همین دلیل باید قبل از هر اقدامی تمام جوانب را به درستی بررسی کنید و هم چنین از مشاوره قبل از ازدواج کمک بگیرید تا در این امر به شما کمک کند.

امروزه بسیاری از افراد وقت کافی برای مشاوره حضوری به روانشناس ندارند و در این راستا مرکز مشاوره ستاره ایرانیان خدمات غیرحضوری فراهم کرده است تا هر کجا هستید بتوانید با متخصصان و روانشناسان در تماس باشید و بهترین خدمات روانشناسی را از طریق تلفن دریافت نمایند.

منبع : ازدواج با مردان اشتباه| با این مردان ازدواج نکنید 

بازنشر(Cite this article as):
دکتر ندا. تاپ نیوز: ازدواج با مردان اشتباه| با این مردان ازدواج نکنید. آخرین ویرایش: نوامبر 28, 2021. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=7932

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *