مغز افراد تغییر جنسیت بیشتر شبیه جنس خود در سنین اولیه هستند

مغز افراد تغییر جنسیت بیشتر شبیه جنس خود در سنین اولیه هستند

549 0

بر اساس یافته های ارائه شده در بارسلونا، در نشست سالانه انجمن اروپایی غدد درون ریز ECE 2018، فعالیت و ساختار مغز در نوجوانان فرانسوی بیشتر شبیه به الگوهای فعال سازی جنسیتی مورد نظر آنها است. این یافته ها نشان می دهد که تفاوت های عملکرد مغز ممکن است رخ دهد در اوایل توسعه و تصویربرداری مغز ممکن است یک ابزار مفید برای شناسایی زودرس در بین جوانان باشد.

Transgenderism تجربه یا شناسایی جنسیت است که نسبت به جنس زیستی اختصاص داده شده متفاوت است، در حالیکه دیسپوریا جنسیت (GD) ناراحتی دارد که توسط افراد غیرمجاز تجربه شود و ممکن است از سن بسیار جوان باشد. اگرچه میزان بروز GD نادر است، اما هویت جنسیتی بخش مهمی از سلامت روان است، و اگر عدم پاسخگویی به آنها می تواند منجر به مسائل روانشناختی جدی شود. استراتژی های کنونی برای رفع GD در افراد جوان شامل روان درمانی یا تحریم بلوغ با هورمون ها می شود، به طوری که تصمیم گیری در رابطه با ترانسژنر در سن بالاتر می تواند انجام شود. ژنتیک و هورمون ها باعث ایجاد اختلالات جنسی در رشد و عملکرد مغز می شود که منجر به ویژگی های منحصر به فرد مرد یا زن می شود. با این حال، این فرایندها به خوبی ثابت نشده است. علاوه بر این، کمی در مورد اینکه چگونه در اوایل زندگی یا به چه میزان ویژگی های جنسیتی معمولی از افراد فرانسوی ایجاد می شود. تشخیص پیش از موعد یا درک بهتر transgenderism می تواند به بهبود کیفیت زندگی افراد جوان فرانسوی و کمک به خانواده ها برای تصمیم گیری های آگاهانه تر در مورد درمان کمک کند.

در این مطالعه، دکتر جولی باکر از دانشگاه لیژ، بلژیک و همکارانش از مرکز تجربیات مربوط به جنس دیسوریا در مرکز پزشکی دانشگاه وود، هلند، اختلالات جنسی در الگوهای فعال سازی مغز افراد فرانسوی را مورد بررسی قرار داد. این مطالعه شامل پسران و دختران نوجوان مبتلا به دیسوریا جنسیتی و استفاده از اسکن مغناطیسی (MRI) برای ارزیابی الگوهای فعال سازی مغز در پاسخ به یک فرومون شناخته شده برای تولید فعالیت جنسی خاص بود. الگوی فعال سازی مغز در هر دو پسر و دختران نوجوان فرانسوی بیشتر شبیه به پسران و دختران غیر جنسی بود. علاوه بر این، دختران نوجوان GD یک الگوی فعال سازی مغز مردانه را در طول تمرین حافظه بصری / فضایی نشان داد.

دکتر باکر می گوید: “گرچه تحقیقات بیشتری لازم است، اکنون شواهدی وجود دارد که تمایز جنسی در مغز در جوانان مبتلا به GD متفاوت است، زیرا آنها ویژگی های مغز کارکردی را مشخص می کنند که شبیه جنس مورد نظرشان است.”

تحقیقات دکتر باکر در حال حاضر نقش هورمون در بلوغ را در رشد مغز و تفاوت های ترانسژنر، برای کمک به هدایت و بهبود تشخیص و درمان در آینده برای نوجوانان GD بررسی خواهد کرد.

دکتر باکر می گوید: “ما پس از آنکه فقط آنها را به یک روانپزشک فرستادیم، می توانیم مجهز به حمایت از این جوانان باشیم و امیدواریم که اضطراب خود را از بین ببرند.”

منبع:

موارد ارائه شده توسط انجمن اروپایی غدد درون ریز

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: مغز افراد تغییر جنسیت بیشتر شبیه جنس خود در سنین اولیه هستند. آخرین ویرایش: سپتامبر 18, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=3792

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *