نوشیدن تغییرات متابولیت جوانان را تغییر می دهد

نوشیدن تغییرات متابولیت جوانان را تغییر می دهد

524 0

یک مطالعه جدید از دانشگاه فنلاند شرقی و بیمارستان دانشگاه کوپایو نشان می دهد که نوشیدن نوجوانان با تغییرات در مشخصات متابولیت مرتبط است. برخی از این تغییرات با کاهش حجم ماده خاکستری مغز، به ویژه در زنان جوان که نوشیدنی سنگین هستند، ارتباط دارد. این یافته ها نور جدیدی را درباره پیامدهای بیولوژیکی نوشیدن نوجوانان به وجود آورد و می تواند به توسعه درمان های جدید کمک کند.

محقق نوورا هیک کینن از دانشگاه فنلاند شرقی توضیح می دهد: “به عنوان مثال، نوجوانان نوشیدنی سنگین غلظت متیل هیستامین را افزایش دادند که به نوبه خود سبب کاهش حجم ماده خاکستری می شد.”

1-متیل هییستامین در مغز از هیستامین تولید شده توسط پاسخ های ایمنی تشکیل شده است.

“یافته های ما نشان می دهد که تولید هیستامین در مغز نوجوانان نوشیدنی سنگین افزایش می یابد. این مشاهدات می تواند در توسعه روش هایی که باعث تشخیص اثرات جانبی ناشی از الکل در مراحل اولیه می شود، کمک کند. همچنین به توسعه درمان های جدید برای کاهش این اثرات نامطلوب کمک می کند. ”

این مطالعه یک مطالعه پیگیری 10 ساله در میان نوجوانان ساکن در شرق فنلاند بود. محققان، متابولیتهای پروفسور جوانان سنگین و سبک نوشیدنی را تعیین کردند و از MRI ​​برای اندازه گیری حجم مواد خاکستری مغز استفاده کردند. این دو روش در ترکیب پیش از این مورد استفاده قرار نگرفته اند، اگر چه مطالعات قبلی نشان می دهد که ارتباط بین مصرف نوشیدنی سنگین و تغییرات متابولیت نشان داده است.

“آنچه که جدید و مهم در مورد مطالعه ما است این واقعیت است که ما مشاهده تغییرات متابولیت را حتی در جوانان که مصرف الکل در سطح قابل قبول اجتماعی است، علاوه بر این، هیچ یک از شرکت کنندگان مطالعه تشخیص وابستگی الکلی نیست.”

یافته ها حاکی از آن است که حتی مصرف نوشیدنی که بیش از حد در نظر گرفته نمی شود، اثرات نامطلوبی  هم در متابولیسم جوانان و هم در میزان مواد مغذی خاکستری دارد.

“.هیک کینن افزود: اگرچه نوشیدن نوجوانان به طور متوسط ​​کاهش می یابد، ما می توانیم قطبش را ببینیم: برخی از نوجوانان نوشیدنی بسیار سنگین  و از مواد دیگر نیز استفاده می کنند.

منبع:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه فنلاند شرقی 

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: نوشیدن تغییرات متابولیت جوانان را تغییر می دهد. آخرین ویرایش: سپتامبر 4, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=3188

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *