جایی که مغز تجربیات معنوی را تجربه می کند

جایی که مغز تجربیات معنوی را تجربه می کند

678 0

دانشمندان ییل یک خانه جدید عصبی را برای تجربه معنوی و حس اتصال به چیزی بیشتر از خود تعیین کرده اند.

بر طبق یک مطالعه منتشر شده در روز 29 ماه مه در فعالیت در قشر Parietal، منطقه ای از مغز که درگیر آگاهی از خود و دیگران و همچنین پردازش توجه است، به عنوان یک عنصر رایج در افرادی است که تجربه های متفاوتی را تجربه کرده اند. در مجله Cortex Cortex می باشد.

مارک پوتنزا، استاد روانپزشکی، مرکز مطالعات کودک ییل و علوم اعصاب، گفت: “تجربه های روحانی، دولت های قوی هستند که ممکن است تاثیرات عمیقی بر زندگی مردم داشته باشند. درک مبانی عصبی تجربیات معنوی به ما کمک می کند تا نقش خود را در انعطاف پذیری و بهبود سلامت روان و اختلال های اعتیاد آور بهتر درک کنیم.”

تجارب روحانی می تواند به لحاظ طبیعت دینی باشد یا نه. از قبیل احساس یکپارچگی در طبیعت یا عدم وجود خود در حوادث ورزشی می باشد. محققان ییل و موسسه بدن ذهن معنویت دانشگاه کلمبیا با 27 جوان مصاحبه کردند تا اطلاعات مربوط به تجربیات استرس زا و آرامش گذشته و تجربیات معنوی آنها را جمع آوری کنند. سپس افراد تحت آزمایش اسکن های fMRI در حالی که برای اولین بار گوش دادن به ضبط بر اساس تجارب شخصی خود را انجام دادند. در حالی که تجارب معنوی فردی متفاوت بود، محققان الگوهای مشابهی از فعالیت در قشر پاریتال را به عنوان افرادی که تصور می کردند حوادث در ضبط را تصور می کردند، ذکر کردند.

Potenza تاکید کرده است که دیگر مناطق مغزی نیز احتمالا در شکل گیری تجارب معنوی نیز دخیل هستند. او گفت که این روش می تواند به محققان آینده کمک کند تا تجربه معنوی و تاثیر آن بر سلامت روان را تجربه کنند.

لیزا میلر کلمبیا اولین نویسنده این مطالعه است.

منبع:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه ییل 

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: جایی که مغز تجربیات معنوی را تجربه می کند. آخرین ویرایش: سپتامبر 16, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=3682

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *