مطالعات افسردگی نشان دهنده ژن هایی است که ممکن است موجب ایجاد این وضعیت شود

مطالعات افسردگی نشان دهنده ژن هایی است که ممکن است موجب ایجاد این وضعیت شود

647 0

نزدیک به 80 ژن که می توانند با افسردگی ارتباط داشته باشند، توسط دانشمندان کشف شده است. محققان می گویند این یافته ها می تواند توضیح دهد که چرا برخی افراد ممکن است در معرض خطر بالایی از بیماری باشند.

کارشناسان می گویند این مطالعه همچنین می تواند به محققان مواد مخدر برای مقابله با بیماری های روانی کمک کند.

افسردگی هر ساله یکی از پنج نفر در انگلستان را تحت تاثیر قرار می دهد و عامل اصلی ناتوانی در جهان است. حوادث زندگی مانند تروما و استرس می تواند به شروع آن کمک کند، اما مشخص نیست که چرا برخی افراد احتمال بیشتری دارند که شرایط را از دیگران توسعه دهند.

دانشمندان تحت هدایت دانشگاه ادینبورگ داده های انگلیس Biobank را تجزیه و تحلیل کردند و یک منبع تحقیقاتی حاوی اطلاعات بهداشتی و ژنتیکی برای نیم میلیون نفر است.

آنها کد ژنتیکی 300000 نفر را برای شناسایی مناطق DNA که می توان با افسردگی مرتبط بود، اسکن کرد.

برخی از ژن های مشخص شده در عملکرد سیناپس، اتصال دهنده های کوچک، که اجازه می دهد سلول های مغز با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، از طریق سیگنال های الکتریکی و شیمیایی شناخته شده است.

دانشمندان سپس یافته های خود را با بررسی داده های anonymised برگزار شده توسط ژنتیک شخصی و شرکت تحقیقاتی 23andMe، با رضایت اهدا کنندگان مواجهه شد.

این مطالعه که در Communications منتشر شد ، توسط Wellcome به عنوان بخشی از انعطاف پذیری و افسردگی Stratifying Longitudinally، یک طرح 4،7 میلیون پوندی برای درک بهتر این وضعیت تأمین شد.

پروفسور اندرو مکینتاش از مرکز تحقیقات مغزی بالینی دانشگاه ادینبورگ، که گروه تحقیقاتی در ادینبورگ را رهبری می کند، گفت: “افسردگی یک بیماری رایج و اغلب شدید است که بر میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان تاثیر می گذارد. این یافته های جدید به ما در درک بهتر علل کمک می کند. به افسردگی و نشان دادن چگونگی مطالعه بریتانیا Biobank و تحقیقات داده های بزرگ به پیشرفت تحقیقات سلامت روانی کمک کرده است.

“ما امیدواریم که ظرفیت تحقیقاتی در زمینه سلامت روان در بریتانیا به ما کمک کند تا در سالهای آینده پیشرفت های زیادی در درک ما از افسردگی داشته باشیم.”

دکتر دیوید هاوارد، پژوهشگر مرکز تحقیقات مغز بالینی دانشگاه ادینبورگ و نویسنده اصلی این مطالعه، گفت: “این مطالعه ژن هایی را شناسایی می کند که به طور بالقوه خطر افسردگی را افزایش می دهد و به شواهدی اشاره می کند که این بیماری تا حدی یک اختلال ژنتیکی است. یافته ها همچنین سرنخ های جدیدی راجع به علل افسردگی ارائه می دهند و ما امیدواریم که جستجو برای درمان هایی که می تواند به افراد مبتلا به این بیماری کمک کند، محدود خواهد شد. ”

منبع:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه ادینبورگ

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: مطالعات افسردگی نشان دهنده ژن هایی است که ممکن است موجب ایجاد این وضعیت شود. آخرین ویرایش: سپتامبر 26, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=4087

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *