مطالعات شکاف مراقبت پس از ضربه را نشان می دهد

مطالعات شکاف مراقبت پس از ضربه را نشان می دهد

589 0

پس از دریافت درمان برای یک آسیب مغزی آسیب دیده (TBI) از یک مرکز ترومای بیمار تخلیه نمی شود، لزوما به این معنی نیست که بیمار به طور کامل بهبود می یابد. TBI می تواند علائم جسمی و شناختی طولانی مدت را به همراه داشته باشد، اما یک مطالعه جدید در JAMA Network Open نشان می دهد که بسیاری از بیماران ممکن است مراقبت های پیگیری را دریافت نکنند.

بیمارانی که در تحقیقات تربیتی و علمی بالینی در آسیب های مغزی آسیب دیده (TRACK-TBI)، یک مطالعه بزرگ و بلند مدت، با کمک مالی NIH از بیماران که در اتاق اورژانس برای TBI خفیف یا ضربه مغزی درمان می شوند، در مورد مراقبت از آنها مورد بررسی قرار گرفت پس از ترخیص بیمار مراقبت پیگیری در این مطالعه به دریافت مواد آموزشی مربوط به TBI در هنگام تخلیه، تماس از بیمارستان در عرض دو هفته پس از آزادی، دیدن یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی در عرض دو هفته یا دیدن یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی در عرض سه ماه پرداختند.

براساس یافته ها، 44 درصد از 831 بیمار که پرسشنامه را 2 هفته و 3 ماه پس از درمان TBI تکمیل کردند، گزارش دادند که در عرض سه ماه، یک پزشک یا یکی دیگر از آنها را دریافت می کنند. از این بیماران، 15 درصد از یک کلینیک بازدید کرد که در آسیب های جراحی تخصص داشت. تقریبا نیمی از بیماران یک پزشک عمومی را دیدند و نزدیک به یک سوم گزارش دادند که بیش از یک نوع پزشک دیده می شود.

علاوه بر این، در میان 279 بیمار مبتلا به سه یا بیشتر از علائم خفیف تا متوسط ​​پس از زایمان، 41 درصد در طی سه ماه پس از ترخیص، پیگیری را ندیده بودند. تقریبا نیمی از بیماران بدون مواد آموزشی TBI تخلیه شدند.

نرخ و اجزای مراقبت پیگیری پس از TBI به طور گسترده ای از مؤسسه به موسسه تغییر می کند، حتی در میان بیماران با همان درجه اولیه آسیب می بیند.

منبع:

موارد ارائه شده توسط NIH / موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی 

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: مطالعات شکاف مراقبت پس از ضربه را نشان می دهد. آخرین ویرایش: سپتامبر 17, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=3743

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *