کشف دو مولکول می تواند منجر به درمان های دارویی جدید شود

کشف دو مولکول می تواند منجر به درمان های دارویی جدید شود

483 0

پس از 10 سال تحقیق، تیم تحقیقاتی Rutgers، دو مولکول را شناسایی کرده که سلولهای عصبی را پس از آسیب مغزی آسیب می زند و می تواند منجر به درمان های دارویی جدید شود.

بر اساس مطالعه منتشر شده آنلاین در بیوفیزیولوژی بیماری، مولکول ها پس از آسیب مغزی آسیب دیده (TBI) در موش ها بهبود می یابند . آسیب مغزی آسیب دیده علت اصلی مرگ و میر افراد زیر 45 سال در ایالات متحده است و با ناتوانی، زودرس ، اختلالات شناختی، بیماری روانی و صرع همراه است.

این مطالعه خاطر نشان می کند که تقریبا تمام روش های درمان TBI بر تلاش برای جلوگیری از نورون ها و یا سلول های عصبی از انحطاط یا تلاش برای ترویج بقای آنها است. TBI معمولا مدارهای عصبی را در ناحیه مغز مجروح می کند.

بنیل. فایرشتین، نویسنده ارشد این مطالعه و استاد دانشگاه در این باره گفت: “مسئله مهم با درمان پس از TBI این است که هیچ داروهایی وجود ندارد که در بیماران برای بازگرداندن حافظه به خوبی عمل کند و ما پیوندی از مدارهای عصبی را هدف قرار می دهیم.” گروه زیست شناسی سلولی و علوم اعصاب در دانشگاه راتگرز-نیوبرانزویک. “به این معناست که ما می خواهیم نورون ها به درستی عمل کنند و با دیگر نورون ها ارتباط برقرار کنند. ما می خواهیم اجازه دهیم مردم شناخت و توانایی خود را در یادگیری حفظ کنند، بنابراین زاویه ما است.”

محققان پروتئین سایپین، آنزیمی را که گوانین را تجزیه می کند، بررسی می کنند که یک ساختار مهم برای DNA و RNA در سلول ها است. دانشمندان قبلا نشان داده اند که سایپین در ترویج شکل مناسب در نورون ها و “حفظ آنها خوشحال است”. این مطالعه نشان داد که سرعت بخشیدن به گوانین باعث محافظت از نورون ها و حفظ عملکرد مغز می شود.

دانشمندان در Rutgers-New Brunswick، University of Pennsylvania، Fox Chase مرکز تنوع شیمیایی شرکت و دانشگاه کلمبیا می خواهند برای مطالعات بیشتر مواد مخدر را از مولکول ها تهیه کنند.

منبع:

Przemyslaw Swiatkowski, et al, 2018. Cypin: A novel target for traumatic brain injury. Neurobiology of Disease; 119: 13 DOI: 10.1016/j.nbd.2018.07.019

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: کشف دو مولکول می تواند منجر به درمان های دارویی جدید شود. آخرین ویرایش: آگوست 12, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=2079

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *