رضایت همه جانبه از همسر آینده

رضایت همه جانبه از همسر آینده

نوشته شده برای at 7:25 ب.ظ
788 0

هنگامی که یک فرد قصد ازدواج دارد، باید یک انتخاب دقیق داشته و با وسواسی خاص فرد مورد نظر خود را انتخاب کند.ازدواج امری است که با آن انسان کامل شده و برای کسب آرامش درونی اقدام به این کار می کند.بنابراین باید با تمامی معیار های فرد مورد نظرش خوانده و یا به آن نزدبک باشد. یکی از این معیار ها ظاهر و تیپ فرد می باشد فرقی نمی کند دختر باشید و یا پسر برای انتخاب فرد مورد نظرتان برای ازدواج می بایست ظاهر را هم بررسی کرده و انتخاب کنید گرچه این قضیه ملاک اصلی انتخاب نمیباشد اما جزء ویژگی هایی است که باید به آن دقت شود. زیرا همانطور که می دانید تفاهم و ویژگی های اخلاقی اصلی ترین ملاک یک شخص برای ازدواج باید باشد.

رضایت همه جانبه از همسر آینده
رضایت همه جانبه از همسر آینده

هر پسر و دختری ویژگی های ظاهری را مد نظر خود دارد تا فردی که می خواهد با آن ازدواج کند این ویژگی ها را دارا باشد بنابراین چه خوب است تنسان همواره عقلانی تصمیم گرفته و طبق اصول و خواسته خودش پیش برود بسیاری از دختران و به خصوص پسران در ابتدای ازدواج بدون عقل تصمیم گرفته و بعد از ازدواج میفهمند که تیپ ظاهر و یا نوع لباس پوشیدن همسرشان را دوست ندارند آن وقت است مشکلاتی پدید می آید که اگر این نارضایتی از سوی پسر باشد مشکلات بسیار حادتر می شود.

 

بنابراین توصیه مشاوران ازدواج این است که قبل از ازدواج بنا بر معیار های خود عمل کرده و فردی را انتخاب کنیم که از همه نظر حتی از نظر ظاهری همانی باشد که ما می خواهیم تا از بروز مشکلات جلوگیری شود.

منبع :رضایت همه جانبه از همسر آیندهمشاوره ازدواج

بازنشر(Cite this article as):
دکتر ندا. تاپ نیوز: رضایت همه جانبه از همسر آینده. آخرین ویرایش: اکتبر 7, 2019. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=4906

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *