علت اصلی آسیب مغزی در سکته مغزی

علت اصلی آسیب مغزی در سکته مغزی

731 0

تحقیقات جدید نشان می دهد که دارو جدید QNZ-46 می تواند به کاهش اثرات آزاد شدن بیش از حد گلوتامات در مغز کمک کند و علت اصلی آسیب مغزی در سکته مغزی می باشد.

در ارتباطات طبی منتشر شده است و مطالعه نشان می دهد که چگونه شناسایی منبع متلاشی شدن گلوتامات در سکته مغزی منجر به کشف حفاظت از مغز با QNZ-46، یک شکل جدید از درمان پیشگیرانه با پتانسیل بالینی می شود.

مطالعات موجود نشان می دهد که عرضه خون محدود شده و موجب افزایش بیش از حد گلوتامات می شود. گلوتامات به گیرنده ها متصل می شود، بیش از حد آنها را تحریک می کند و منجر به شکستن میلین غلاف محافظ در اطراف فیبر عصبی (آکسون) می شود.

مطالعات قبلی بر روی ماده خاکستری مغز و منطقه ای که تمام سیناپس ها کار می کند تمرکز می کردند. در حال حاضر مطالعه جدید بر روی ماده سفید تمرکز دارد و بخشی از مغز تمام مواد خاکستری را به هم متصل می کند و نشان می دهد که انتشار گلوتامات از خود آکسون ها باعث آسیب رساندن به میلین می شود.

مطالعه ای که توسط پروفسور رابرت فانن در دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه پلیموث (PUPSMD) رهبری می شود، اولین مقایسه ی مستقیم فیوز vesicular در مولکول های مختلف سلولی در ماده سفید است و فیوژن گسترده ای در آکسونها نشان می دهد ، مکانیزمی که قبلا تصور می شود که در ماده سفید وجود ندارد. یافته ها یک رویکرد منطقی نسبت به درمان پیشگیرانه کم اثر مانند QNZ-46 برای محافظت از بیماران مبتلا به سکته مغزی و دیگر انواع آسیب های مجاری ادراری (آسیب ناشی از گلوتامات اضافی) حمایت می کنند.

همانطور که سکته مغزی دومین علت ناتوانی و مرگ زودهنگام در انگلستان است، پروفسور سرخس، بخشی از موسسه دانشگاه ترجمه و طب سنتی، اهمیت یافته ها را توضیح می دهد.

پروفسور سرخس بیان کرد: “سکته مغزی ناشی از از دست دادن خون در مغز است و هیچ راهی برای درمان این بیماری وجود ندارد. همانطور که توانبخشی می تواند مؤثر باشد، هیچ چیز برای مقابله با آسیب نمی تواند انجام شود. به همین دلیل ضروری است که در نگاه اول به این مسئله توجه شود.خسارت مینین به علت کمبود عملکرد شدید مغز در ماده سفید، به عنوان مثال در ایسکمی ، ناشی از کمبود خون و سکته مغزی است. با شناسایی این که چگونه این اتفاق می افتد، ما توانستیم نشان دهیم که چگونه QNZ-46 می تواند برای جلوگیری از آسیب استفاده شود. مطالعات بیشتری باید انجام شود تا کاملا درک شود که چگونه این یافته ها می توانند به جلو بروند، اما برای دیدن اینکه هیچ اثری جانبی منفی در این مرحله وجود ندارد، نشانه ای امیدوار کننده است. با ادامه مطالعات بیشتر، می توانیم فرم های حتی بهتر از دارو برای کمک به درمان سکته مغزی به دست آوریم. ”

منبع:

موارد ارائه شده توسط دانشگاه پلیموث

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: علت اصلی آسیب مغزی در سکته مغزی. آخرین ویرایش: اکتبر 2, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=4278

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *