برای اولین بار فیلم گرفته شده: Microglia nibbling در سیناپس مغز

برای اولین بار فیلم گرفته شده: Microglia nibbling در سیناپس مغز

618 0

برای اولین بار، محققان EMBL، اسکن میکروگلاییا را بر روی سیناپس مغز استخراج کرده اند. یافته های آنها نشان می دهد که سلول های گلی ویژه به سیناپس ها کمک می کنند تا رشد کنند و دوباره مرتب شوند، و نقش حیاتی میکروگلاییا را در رشد مغز نشان دهند. پیام های طبیعت در 26 مارس منتشر خواهد شد.

حدود یک تا ده سلول مغز شما میکروگلاییا هستند. ماکروفاژها، به عنوان اولین و اصلی تماس در دفاع از سیستم ایمنی بدن سیستم عصبی مرکزی عمل می کنند. آنها همچنین به توسعه مغز سالم کمک می کنند. محققان پیشنهاد کرده اند که میکروگلایا از بین بردن سلول ها و خوردن سیناپس ها، ارتباطات بین سلول های مغزی و به عنوان یک گام ضروری در قطع اتصالات در بهبود پیدایش مدار اولیه است. اما، تاکنون هیچ کس آن ها را ندیده بود.

Microglia سیناپس را قوی تر می کند

به همین دلیل است که Laetitia Weinhard، از گروه خونی EMBL، در یک مطالعه تصویری عظیم قرار گرفته است تا این روند را در عمل در مغز موش ببیند، در همکاری با تیم Schwab در EMBL Heidelberg صورت گرفت. “کورنلیوس گروس می گوید:” یافته های ما نشان می دهد که میکروگلای ها، راهی برای تقویت ، سیناپس ها می باشد. ”

استقبال گرم

این تیم متوجه شد که تقریبا نیمی از زمان که میکروگلیا با یک سیناپس تماس می گیرد، سر سیناپس طرح های نازکی یا «فیوپودیا» وجود دارد. در یک مورد به ویژه جنجالی، پانزده سیناپس سر را به صورت یک میکروگلایی به عنوان یک سیناپس بر روی آن قرار می دهند. Laetitia Weinhard توضیح می دهد: “همانطور که ما سعی می کردیم ببینیم که چگونه میکروگلایین سیناپس ها را از بین می برد، متوجه شدیم که میکروگلایا عمدتا باعث رشد آنها می شود.”

به نظر می رسد که microglia ممکن است بر اساس تشکیل دو سیناپس باشد، در حالیکه پایان ترمینال نورون انتقال دهنده های عصبی را به دو همسایه منتقل می کند. این فرآیند می تواند ارتباط مؤثر بین نورون ها را پشتیبانی کند. واین هارد بیان کرد: “این نشان می دهد که میکروگلای ها به طور گسترده ای در پلاستیک ساختاری دخیل هستند و ممکن است تغییر شکل سیناپس ها، مکانیسم یادگیری و حافظه را ایجاد کنند.”

استقامت

از آنجایی که این اولین تلاش برای تجسم این روند در مغز بود، مقاله حاضر شامل پنج سال توسعه تکنولوژیکی است. این تیم قبل از اینکه موفق شود، سه سیستم مختلف تصویربرداری پیشرفته را مورد آزمایش قرار داد. در نهایت، با ترکیب میکروسکوپ نور و میکروسکوپ الکترونی (CLEM) و میکروسکوپ فلورسنت ورق نوری یک تکنیک که در EMBL طراحی شده بود و آنها قادر به ساخت اولین فیلم از میکروگلایای سیناپس بودند.

“کورنلیوس گروس می گوید:” این چیزی است که دانشمندان علوم اعصاب برای سال ها فریاد می زنند اما قبل از آن هیچ کس نبوده است. این یافته ها به ما امکان می دهد تا مکانیزمی برای نقش میکروگلاییا در بازسازی و تکامل مدارهای مغز در طول توسعه ارائه کنیم. در آینده، او قصد دارد تا نقش میکروگلایا را در رشد مغز در طول نوجوانی و احتمال پیوند به شروع اسکیزوفرنی و افسردگی بررسی کند.

منبع:

موارد ارائه شده توسط آزمایشگاه زیست شناسی مولکولی اروپا 

بازنشر(Cite this article as):
دکتر دلارام رسولی مکرمی. تاپ نیوز: برای اولین بار فیلم گرفته شده: Microglia nibbling در سیناپس مغز. آخرین ویرایش: سپتامبر 29, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=4203

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *