محققان می گویند آنها ممکن است "Big Bang" را در بیماری آلزایمر یافته باشند

محققان می گویند آنها ممکن است “Big Bang” را در بیماری آلزایمر یافته باشند

644 0

دانشمندان موسسه می گویند که زمانی که پروتئین های tau سالم شروع به تبدیل شدن به انسداد کشنده در مغز می کنند، از صفر شروع می شوند. این می تواند منجر به مداخلات جدید شود.

افراد میانسانی ممکن است موهای خاکستری در خارج از سر خود پیدا کنند در حالیکه ترس جدیدی در مورد آنچه که در جمجمه آنها ایجاد می شود، ایجاد می کند. یکی از بزرگترین نگرانی ها در حال ایجاد زوال عقل است.

در حال حاضر یک متخصص پیشگیری از اختلالات دمانس می گوید که تیمش “زلزله بزرگ” بیماری آلزایمر را کشف کرده است. نقطه دقیق آن که پروتئین سالم سمی است اما هنوز هم در مغز ناسازگاری ایجاد نکرده است.

یک مطالعه از موسسه مغز O’Donnell دانشگاه Southwestern دانشگاه تگزاس ارائه می دهد بینش جدیدی را در مورد ماهیت تغییر شکل یک مولکول تئو موجود می باشد که درست قبل از اینکه شروع چسبیدن به خود را به شکل دانه های بزرگتر کنند این تشکل های چسبنده نشانگر در مغز افراد مبتلا به آلزایمر هستند.

نتایج به دست آمده نشانگر استراتژی های جدید قبل از آن که نگه داشته شود برای تشخیص بیماری مغزی نابود کننده می باشد. این تلاش برای توسعه درمان هایی است که پروتئین های tau را تثبیت می کنند تا زمانی که شکل خود را تغییر دهند.

“ما از این به عنوان Bang Bang از آسیب شناسی تئو فکر می کنیم. دکتر Marc Diamond، مدیر مرکز UT Southwestern Center برای بیماری های آلزایمر و نورودرژیک، گفت: این یک راه است که به ابتدای روند بیماری ادامه می دهد.

“این شاید بزرگترین یافته ای است که تا به امروز به دست آورده ایم، هرچند احتمالا برخی از زمان ها پیش می آید که هر گونه مزایایی در کلینیک وجود داشته باشد. وی درباره علم روزانه گفت: این خیلی مهم است که ما در مورد این مشکل فکر می کنیم.

الماس، که دارای صندلی متمایز در آسیب مغزی و تعمیرات اصلی است، مدیر مرکز بیماریهای آلزایمر و بیماری های عصبی است. او همچنین استاد پزشکی اعصاب و نوروتراپی با موسسه مغز پیتر اوتونل جونیور است.

الماس در این مطالعه با همکاری نویسنده لوکاس جواهیمیاک، دکترای، استادیار مرکز بیماریهای آلزایمر و بیماریهای نوروژنیک و یکی از محققان Effie Marie Cain در تحقیقات پزشکی همکاری کرد.

الماس با تعیین اینکه تئو به عنوان یک پریون عمل می کند و یک پروتئین عفونی است که می تواند خود تکرار شود.

پیش از این اعتقاد داشتند که پروتئین tau جدا شده هیچ گونه متمایزی موجود نبود و تنها پس از آن که شروع به جمع آوری پروتئین های دیگر tau برای ایجاد این مگس های متمایز مضر است.

این مطالعه اخیر که در مجله eLife منتشر شده، با این فرض مغایرت دارد که تحقیقات بیشتری لازم است.

با وجود میلیاردها دلار صرف شده در محاکمات بالینی از طریق دهه ها، بیماری آلزایمر یکی از معروف ترین بیماری های جهان است که بیش از 5 میلیون نفر در ایالات متحده تحت تاثیر قرار می گیرد .

با توجه به هدر، اسنایدر، دکترای تخصصی، مدیر ارشد عملیات پزشکی و علمی در انجمن آلزایمر، نقش دولت در تحقیق در زمینه سرمایه گذاری، از 500 میلیون دلار در سال 2009 به 2 میلیارد دلار امروز افزایش یافته است. او گفت: “ما هنوز هم نیاز داریم.” این بیماری از هر طرف مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و مورد حمله قرار می گیرد.

در اوایل ماه جاری، محققان دانشگاه ییل روش جدیدی برای اندازه گیری سقط جنین در افراد مبتلا به آلزایمر مورد آزمایش قرار دادند.

“این یک مطالعه جالب است. اسنایدر به Healthline گفت: آنچه که آنها با هم انجام دادند تحقیق جامع و همچنین هیجان انگیز است. دانستن اینکه چطور ممکن است تئو به ملافه برسد، برای درمان ضروری است. اسنایدر گفت: “چیزهایی که باید قبل از اینکه ما به یک راه حل برسیم، وجود دارد.” “درک زیست شناسی کلید است.”او همچنین تأکید می کند که نیاز به بودجه فدرال است.

“این کار بسیار ارزشمند است و باید ادامه یابد. او گفت که انجمن آلزایمر یکی از رهبران این گفتگو است.

الماس اضافه کرد: “شکار این است که بر این یافته ها بنا نهیم و درمان هایی را انجام دهیم که فرایند تولید عصبی را در آن آغاز می کند. “اگر این کار می کند، بروز بیماری آلزایمر می تواند به میزان قابل توجهی کاهش یابد. این شگفت انگیز است. ”

تحصیل در تئو

آزمایشگاه الماس، در خط مقدم بسیاری از یافته های قابل توجه در مورد  tauقرار گرفته است، قبلا تصور می کرد که تئو به عنوان یک پریون عمل می کند که یک پروتئین عفونی است که می تواند مانند یک ویروس از طریق مغز گسترش یابد.

پروتئین tau در مغز انسان می تواند بسیاری از سویه های مجزا و یا ساختار خود تکرار کننده تشکیل دهد. این تیم روش هایی برای تولید این پدیده در آزمایشگاه ایجاد کرده است.

الماس می گوید که جدیدترین تحقیقاتش نشان می دهد که یک فرم پاتولوژیک پروتئین ممکن است شکل های مختلفی داشته باشد، که هر کدام با یک شکل متفاوت از زوال عقل مرتبط هستند.

او امیدوار است که زمینه علمی بتواند از یافته های جدید استفاده کند تا به شناسایی ژن بیماری کمک کند.

او می گوید آنها هدف ویروسی را در تشخیص بیماری در مراحل اولیه قبل از اینکه علائم از دست دادن حافظه و کاهش شناختی آشکار می شود، داشته باشد.

در ادامه دستورالعمل خود این است که تیم بتواند یک آزمایش بالینی ساده انجام دهد که خون فرد یا مایع نخاعی را برای تشخیص اولین علائم بیولوژیکی پروتئین غیر طبیعی tau بررسی می کند. الماس می گوید: تلاش برای ایجاد یک درمان است که تشخیص بستری برای مداخلات مفید است. او یک دلیل قانع کننده برای خوش بینی محتاطانه ذکر می کند: Tafamidis، یک دارویی به تازگی توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده، پروتئین تغییر شکل به نام transthyretin را تثبیت می کند که باعث انقباض پروتئین های مرگبار در قلب می شود، شبیه به چگونگی تضعیف مغز می باشد.

امید این است که موهای خاکستری روزی بزرگترین نگرانی بزرگترین افراد سالخورده در مورد سر آنها باشد.

منبع: تاپ نیوز، 1397

بازنشر(Cite this article as):
سارا نظری مقدم. تاپ نیوز: محققان می گویند آنها ممکن است “Big Bang” را در بیماری آلزایمر یافته باشند. آخرین ویرایش: آگوست 15, 2018. https://psychology.e-teb.com/?post_type=post&p=2393

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *